Beste VVH Forum-gebruiker,
Al meer dan 200 medewerkers van SHM's en de VMSW melden zich aan op het VVH-Forum.
Tot nog toe werden er maar enkele berichten gepost. Aarzel echter niet om een nieuw gesprek te starten en ook je collega's aan te moedigen om zich te registreren en deel te nemen. Hoe meer Forum-gebruikers er zijn, hoe meer ervaringsuitwisseling er kan gebeuren.
Via het Forum kan je ook heel eenvoudig documenten met elkaar uitwisselen.
Als je vragen hebt, kan je me altijd een mail sturen (sven.van.elst@vvh.be).
Veel succes!
Sven

digitalisering interne werking + werken met sharepoint en metadata

Beste collega's,

Momenteel zijn we bezig met een externe firma om onze werking een groot stuk te digitaliseren d.m.v. sharepoint en gebruik van metadata bij het opslaan van files.

We zijn er intern nog niet volledig uit (visies en hoe/wat komen niet altijd overeen en ook de interpretatie van hoe op te stellen lopen wat uiteen ) en er zijn dan ook wat vragen over hoe en welke metadata nodig zijn en hebben ook geen idee welke invloed de keuzes die we nu bij de opmaak maken gaan hebben op de uiteindelijke werking van het hele systeem en ook de praktische werking van heel het ‘systeem’.

Vandaar mijn vraag : zijn er al maatschappijen die met sharepoint/metadata werken die deze ervaring met ons willen "sharen" en waar we eventueel eens kunnen langs gaan om ook de praktische kant te kunnen bekijken.

Alvast bedankt !

Reacties

  • Dag Bert,

    wij zijn sinds enkele maanden ook opgestart met dit denkwerk en het lijkt mij nuttig om hierin ervaringen uit te wisselen. wij zijn opgestart met GMI, door de Corona-crisis is dit stilgevallen, maar we willen dit ASAP terug opstarten.
    Peter.vermaercke@volkshaard.be trekt dit voor ons
    vriendelijke groeten

    Hans Heyse
    Directeur

  • Ik volg mee!

  • Beste
    We hebben ook interesse maar nog niets gestart.

    Wim Gevaert
    De Gentse Haard

  • De berichten zijn al bijna 2 jaar oud, maar wij hebben ook interesse

  • Wij = De Volkswoningen (en in de toekomst de woonmaatschappij in ons werkingsgebied)

Log In of Registreer om te reageren.